1 MÅNAD

Nu har jag varit här fyra veckor, på söndag är det en hel månad.
Tiden går så otroligt fort här borta och nu har jag endast 10 månader kvar!
Märker helt ärligt ingen stor skillnad på min egen engelska förutom att man uttalar vissa grejer bättre.
Börjar dock märke skillnader hos mig själv, dock inga stora utan små saker.
Är till exempel inte rädd för mörkret, och hur mycket jag än alltid älskat berg och dal banor har jag alltid varit tok nervös innan åkturen, nu känner jag dock inget annat än att det kommer bli grymt kul.
Lite roligt det dära, det känns liksom som att om jag klarar att resa till ett främmande land själv så varför då vara rädd för saker alls? haha..
 
Har även märkt att de flesta amerikaner har hört (och gillar) låten Levels av Avicii- nästan ingen kommer dock ihåg hans namn och absolut ingen vet att han är från Sverige!

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback