28 Augusti 2012

Eftersom att jag kommer gå på en så pass stor skola som MHS så kommer det finnas en hel del aktiviteter.
Skolan har till och med en klubb som kallas OFFENSE som hittar på aktiviteter för utbytesstudenter!
På min skola har jag även fått höra att skoldanser/partyn är otroligt vanligt och populära men att grinding är vad som dansas....ehm..ja, ni läste rätt.
Redan första skolveckan är det the Tennis dance, den 23:e september är det homecoming och senare under året är det bland annat Sweethearts, prom, halloween party och sedan är det även en dans som skolans utbytesstudenter anordnar med musik från deras egna länder osv.

Har även fått veta att jag ska få ta graduation här i slutet på året-alltså kasta upp hatten i luften och få ett diplom osv. Jag får dock ett annat sorts diplom eftersom att jag är utbytesstudent.
Tror detta året kommer blir grymt!




Kommentarer
Ebba

Åå låter ju underbart!

2012-08-29
URL: http://ebbablixth.blogg.se
Frida

Har du select highschool eller hamnade du bara på ett sånt awezome high school av ren tur?? Snälla svara,
Puss

Lidin

Hej! Brukade gå på mhs, vad har du för klasser och med vilka lärare?

2012-09-02

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback