MOBIL

Två randoms från Montana.
Har idag varit och fixat mig ett amerikanskt mobilnummer.
Eftersom att jag hade en olåst mobil sen innan så behövde jag endast köpa ett sim-kort som kommer att innebära att jag betalar 30 dollar/månaden och får då 1500 sms och samtal.
Mobiler här är dock sjukt mycket billigare, en iPhone är till exempel endast 100 dollar om du ska använda den inom landet och 200 om du vill kunna använda den i Sverige också(de flesta använder inte sim-kort här) men du kan även köpa en mobil för 10 dollar(mindre än 100 kr!!!)
 
Annars då?Har gjort mig en blåbärs smootie och snart väntar en springtur.
Igår skypades det med Julia(utbytesstudent i Wisconsin) i över 1 1/2 timma och roligt var det allt fast tror vi båda var lite för kvällströtta haha..
Imorgon väntar ännu en "skypedate" men denna gång med min älskade familj.
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback