S'MORES






Testade ikväll min livs första S'more och himmel och pannkaka vad vi har gått miste om i Sverige om jag säger så. Det är inte svårare än så att du tar grahamskex som du lägger några choklad rutor på-grillar sedan två marsmellows som du lägger över chokladen som då smälter i kexet.
Om det är något som kommer att få mig att rulla fram så är det nog detta...

Imorgon väntar en sjutton timmars bilresa tillbak till Minnesota så väckarklockan är ställd på 04:00 AM!
Ha det bra så länge!

UPDATE: haha verkar bara vara jag som inte redan testat detta?! aja..gott är det i alla fall! hehe..

Kommentarer
Tilda Larsson

Haha det har jag ätit sedan jag var liten! Fast sen har vi kompisar från texas så det kanske är därför :)

Erica

I norrbotten så har vi ätit det där väldigt länge :) så något nytt är det inte :)

2012-08-18

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback