SVAR

Caroline om HEJDÅ MONTANA:
Hur känns det att byta familj nu då? skulle du viljat bott hela året med din välkomstfamilj? :-)
SVAR: Jag trivdes verkligen som handen i handsken med den andra familjen men kommer fortfarande att träffa dem ganska ofta, redan imorgon faktiskt! haha..
Men har varit hos min nya familj nu en dag och trivs hittills väldigt bra här också så det blir säkert superbra det med! Jag ser verkligen fram emot detta år.

Jennie:

Har helt och hållet glömt bort att säga tack så jättemycket för svaren! :)
Och sen har jag även en till fråga,
Du vet inte om dom/den som åker till Ecuador har någon blogg?
Och det är ingen som åker till 'Uruguay med YFU i år? och du vet inte om den har någon blogg heller isf?

Opps det blev visst mer än en fråga, haha!

Ha det så bra!

Svar: Kommer faktiskt inte riktigt ihåg om någon skulle till Uruguay.. lägret var ju i början av Juni så mitt minne räcker sig inte riktigt så långt..hehe..
Jag vet att Carl-Johan som har åkt till ecuador har en blogg här!

Kul med frågor btw, så det är bara att fråga på om det är något man undrar över!:)


Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback