FRAMME I USA


igår ovanför Island.

Jag och min nuvarande värdfamilj, verkligen super snälla!

Hejsan allihopa,
anlände igår vid halv sju (amerikansk tid).
Ett av de första intrycken var nog att det är galet varmt här..haha... Har cirka 35 graders värme och vattnet är lika varmt som en pool! Ja det känns typ riktigt härligt!
Min värdfamilj som jag har för tillfället är verkligen hur söt som helst! Och trots att jag kom igår har vi redan hunnit hunnit:
Äta min första amerikanske pizza, åkt ring och vattenskidor,varit och handlat (personalen packar bokstavligen kassen åt kunden!!) och även åkt förbi min framtida skola. Och gissa vad?, jag ska få vara senior!!
Jag kan också meddela att förra året så gick det cirka 800 elever som var seniors på skolan, hjälp det är ju som hela min skola!! haha det är alltså ungefär 2800 elever totalt på skolan.
Imorgon bär det av mot Montana!

Ps. hade sån otrolig tur med packningen. Hade packat 26 kilo så hade alltså tre kilo i övervikt men behövde inte betala ett öre!! Vet inte om hon i personalen bara ville vara snäll eller om hon glömde...

Kommentarer
william

vad roligt:D

2012-08-04
URL: http://funnyones.blogg.se/
Ebba

åå vad underbart det låter! ha det bäst! :)

2012-08-04
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Emmelie Krypsjö

Ha det så bra där borta nu Hanna! Kommer att vara tomt utan dig, lycka till! :]

2012-08-05
julia henriksen

Låter kanon bra det Hanna! Vi måste bestämma skype tid! vill höra hur det är när man väl kommit iväg! nu är det bara 11 dagar kvar för mig.. :)


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback