YELLOWSTONE NATIONAL PARK












Var igår som sagt i yellowstone. Var så sjukt vackert att kameran är nu ganska så full med bilder och då har jag inte ens varit där båda dagarna än!
Jag råder dock er alla att besöka det någon gång. Att stå just brevid ett 94 meters vattenfalls kant eller bara 40 meter från en bison mitt ute i naturen är en ganska så underlig men grymt härlig känsla.
Kom dock inte hem först inpå natten då det tragiskt nog var en motorcykel olycka med dödsfall på vägen vilket gjorde att de var tvungen att stänga av den enda utgången vi skulle igenom för en timma.

Men imorgon väntar bad i de varma källorna, känns inte så dåligt det heller om jag säger så.

Kommentarer
Linköpingsbo

Åh jävlar vilka häftiga bilder!

2012-08-17

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback