ALLMÄNT

Hej och hå vad dålig jag börjar bli på att uppdatera här, ska försöka skärpa mig men är så mycket enklare med instagram..heh.. Hur som helst, vad har jag för mig hära?
Går High school som vanligt fem gånger i veckan, åker slalom tisdag, onsdag och torsdagar och kommer inte hem först sent på kvällarna. Umgås med kompisar och får alldeles för lite sömn, haha måste skärpa mig på den delen då jag knappt orkar hålla mig vaken i skolan. Alla planer för jul och nyårs är även klara då jag firar jul med min värdfamilj och åker sedan dagen efter till Montana och stannar där resten av jullovet, är galet taggad.
Ikväll blir det antingen bio eller häng med kompisar, vilket som blir nog super.
Hade bra!
 
Bara 18 dagar tills jag är tillbaks i Montana!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback