MOGENHETEN ÄR PÅ TOPP

Insåg idag att oavsett vart i världen jag flyttar så kommer jag nog aldrig mogna.. såhär ser alltså mina och Klaras konversationer ut när vi varit ifrån varandra för länge...
Förstår om humorn blir lite för mycket för många men vi blev nog lite dömda till sån här humor när vi växte upp med våra pappor... tack så mycket pappa och Egon!
 
Skyller dock denna konversation på Klara, det var hon som började!! heh..
Frågan är ju dock om vi är de enda som fattar ett ord av denna konversation?
 
Jag och min vapendragare sedan barnsben♥söta som få.
 

Kommentarer
Den Underbare

Hej Tjorven!
Allt bra på Saltkråkan?

Svar: Jo jäklar båtsman det är det allt!;)
hanna wiklund

2012-12-05
din vapendragare

<3

2012-12-09

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback