MONTANA

Mina första dagar här i Montana har varit alldeles galet sjukt underbara. Åkt slalom hela dagar, haft härligt umgänge, lekt sjuka lekar (folk har fått stoppa handen i toan, äta vitlöks klyftor, äta servetter osv osv... tror inte jag tänker lägga upp bilder från dessa..haha) Jag och Jamie bestämde oss även för att klättra upp för en backe med snö som gick över knäna (utan täckbyxor!) och sedan simma ner i snön..det var definitivt något nytt men sjukt roligt haha..
 Klockan slog precis över 1:00 så ska snart röra mig mot sängen för imorgon ska vi stiga upp vid sju-halv åtta, ha det bäst!

Kommentarer
Maja

Sinnes vad långt hår du fått!!! Hoppas du har det hur bra som helst finis!

sarah

det ser alldeles härligt ut !!

2012-12-30
URL: http://shogberg.blogspot.fi
Den underbare

Väl många Haschplankor....

2012-12-30
Anonym

hej! skulle du kunna göra en video när du pratar engelska? :)

2012-12-31

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback