12 dagar kvar i staden där jag växte upp och så

Jag insåg en sak idag. Inom 12 dagar lämnar jag staden som jag har bott i hela mina 17 år. Jag har ju inte ens hunnit börjat packa än! Tiden flyger förbi, jag har nu redan hunnit säga adjö för ett tag till två fina vänner.
Tror till och med att min hjärna undermedvetet insett att jag åker snart tidigare än vad jag verkligen gjorde det då jag är sugen på att få äta husmanskost. Falukorv och makaroner till lunch idag? Ja tack! haha.. har inte varit sugen på det sen jag var liten liksom..

Ja snart är det dags men tills dess har jag massor att packa, flygbiljetter att boka, checka av att jag har alla papper som krävs för att jag ska ta mig in i USA, köpa presenter till min värdfamilj osv osv. Ja listan kan göras lång, dags att sätta igång kanske?

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback