FLYGEN ÄR BOKADE

Bokade igår mina flygbiljetter till USA.
Till er som inte har gjort det än- var beredda på att det kan ta tid! Man måste nämligen fylla i en massa Visum nummer osv.
Hur som helst, jag kommer att flyga Arlanda-Island, Island-Minneapolis vilket känns ganska skönt då flygresan till USA inte blir allt för lång. Det är även en enkel biljett jag har bokat, det vill säga att jag inte har bokat någon flygbiljett hem än då det inte lär behövas på ett tag.
Kan ju också berätta att jag är skitskrajj nu, tänk att jag som är så flygrädd ska sitta ensam på ett plan till Amerika. Ojojoj, detta kommer bli allt för spännande, hoppas att jag överlever bara...hjälp.

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback