FREDAG

Nu är ääntligen internet fixat så nu kommer uppdateringen fungera som vanligt här igen.
Har de senaste dagarna hunnit umgås med massvis härliga människor, nya som gamla ansikten, solat och såklart opererat bort talgkörtel knölen i huvudet. Den gick förövrigt väldigt bra men tänkte vara snäll och skona er från att behöva se en bild på huvudet mitt då det inte ser så jäkla mysigt ut med stygnen och allt..
Smidig som jag är lyckades jag nyss slå i huvudet i kanten på en högtalare just intill stygnen så nu dunkar det som bara den...inte skönt det inte.. hur jag lyckades med detta? Det undrar jag med.
Bortsett från operationen så har det varit en riktigt jäkla härlig dag. Med galet varmt väder, häng med en utav mina bästa vänner, en solotidning, frukter och lite Kexchoklad-choklad så kan inte mycket gå fel.

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback