VARM I HJÄRTAT

Hittade detta i min brevlåda i natt som min vän hade lämnat innan hon reste till stuga i södra sverige.
Tack så otroligt mycket, är varm i hjärtat Moa!
Trots att jag inte åker förränn om cirka en månad så har jag redan behövt säga hejdå till en vän som jag har kännt i hela 11 år varav dessa har vi gått i samma klass i 11 år. 
Att säga hejdå är en sån otroligt skum känsla, man förstår liksom inte än att man faktiskt ska vara borta ett helt år. Det blir liksom lite som-vi ses snart igen för det gör man ju faktiskt, även om det känns jäkligt långt bort.
Vette tusan hur jag ska förklara det.
Man är ju liksom såklart så uppspelt inför året man har framför sig samtidigt som man vet att man kommer sakna alla... som sagt, skum känsla.

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback