1 JUNI 2012-HUNDRATALS TANKAR

Har nu gjort bort min sista fredag i skolan, har en skoldag kvar, börjar jobba på tisdag och på torsdag har jag officiellt sommarlov, skönt! 

De senaste dagarna har jag dock börjat känna hur otroligt verkligt allting håller på att bli, alla böcker som jag annars skulle använt nästa år måste lämnas in och skåpet ska snart rensas ut. Galet!
Känns såklart lite smånervöst men mest bara så otroligt spännande. Vilka nya människor kommer jag lära känna, hur kommer min värdfamilj vara, kommer jag gilla high school, hur ofta kommer man känna hemlängtan?Ja det är såklart hundratals tankar som flyger runt i huvudet men jag kan knappt vänta på att få fara iväg på mitt livs äventyr, känns så otroligt spännande och roligt och den där lite nervösa känslan har nu börjat kännas i magen!

Kommentarer
Jasmine - Utbytesstudent 12/13

Hej!

hittade din blogg via utbytesstudent.se och upptäckte att vi ska till ungefär samma område. Jag kommer bo i världens minsta stad (Hillman ca 40 invånare) men kommer gå i skola i Onamia ca 1 timme från minneapolis. Försökte hitta vart du skulle mer exakt men kunde inte hitta ngt, men kul att hitta ng i samma delstat iaf :) Länkar din blogg nu och du får gärna länka tillbaka!


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback