20 JUNI 2012

we♥it
Fick för två dagar sedan mitt första mail av min värdfamilj. Kunde inte kännas bättre och de verkar hur härliga som helst.
De vill även att jag ska komma så snart som möjligt-någon gång innan 4:e Augusti då vi ska till deras stuga i bergen i Montana. Detta betyder att jag reser inom sex veckor, sex veckor!! Hur galet?!
Allting börjar nu kännas så otroligt verkligt. Man blir otroligt taggad men den där pirrande nervositeten börjar sätta in. Känns som att jag just skickade in min intresseanmälan till YFU trots att det nästan var ett helt år sedan.
Tiden går så fort och snart är det dags. Taggad? JA. Ivrig?JA. Otroligt Nervös? JA! Speciellt för flygresan..haha..

Kommentarer
julia henriksen

SV: åh jag med!


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback