5 JUNI 2012

(Jag vill ha sorbet färgade kläder i massoor!)
Hejsan allihopa,
Min första dag på jobbet är nu gjord, mötte sedan upp två vänner för att kika lite på balen, åt middag på subway och nu sitter jag här helt jäkla slut i huvudet och benen, haha..
Väntar just nu även på en massa information angånende min familj och skolan och så vidare så be ready för i övermorgon kommer ni få uppdateras om vad det är som gäller för min resa, wiiihoo är så otroligt taggad. Vet ju inte så mycket själv än förutom var jag kommer bo och familjens namn så kan knappt sitta still av förväntan som många av er kanske kan förstå.
P.s. Tog bort videobloggen då jag kände mig alldeles för stel och töntig haah... kommer kanske nån senare någon gång när jag har fått grepp om hur tusan pratar till en kamera? hehe, lyckas aldrig få det naturligt!
Men som ni kanske har sett så har jag gjort om här på bloggen då jag blev så less på hur den såg ut innan då alla bilder var tvungen att vara så små och så vidare, men hur som helst så hoppas jag att ni gillar den nya!♥

Kommentarer
julia

SV: Haha, ja just nu känns ett år långt för mig, eftersom vi ska vara borta från alla så pass länge.. Men tänker fan kräva att jag ska få gå på bal i USA :D


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback