TVÅ SVAR PÅ TVÅ FRÅGOR

SANNA: Hej! Du har en jättefin blogg, vad är det för design du använder?
Svar: Ååh tack så mycket!
Som det otroliga och tekniska datageni som jag är så googlade jag efter stilmallar och hittade då en hemsida som heter designbloggar.com. Du behöver helt enkelt bara gilla dem på facebook sen kan du välja valfri stilmall. Sen gjorde jag dock om lite i kod och stilmallen själv och satte sedan in en egen header. (Stolt..höhö..)
Vet att jag också fått lite frågor om var exakt det är jag ska och tänkte passa på och ta det hära då:
Det är alltså till en minre stad en bit utanför den stora staden Minneapolis i Minnesota.Gaalet taggad? ja!

Bild:Minneapolis, bild 2
Om jag inte är helt ute och cyklar heller så heter min skola Minnetonka High School också.


Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback