TANKAR

Fick ett fint halsband att ha med mig till USA av min älskade syster♥

Har som sagt börjat titta runt på flygbiljetter nu och ser förtillfället ut som att jag och Julia förmodligen kommer kunna flyga tillsammans, woohoo! Skulle gissa på att det blir stockholm-Island. Island-Minneapolis.
Det är dock galet hur stor skillnad en liten flygbiljett kan göra. Allting känns genast så otroligt mycket verkligare.
Jag som knappt varit nervös tidigare börjar stadigt bli lite mer och mer nervös, dock på ett positivt sätt!

Det jag tror jag är mest nervös inför är hemlängtan.
Jag vet att många utbytesstudenter åker för att de är less på lilla sverige eller bara vill bort.
Detta är ju dock inte fallet för mig. Jag trivs ju riktigt jäkla bra här där jag är idag. Gillar till och med skolan hyffsat mycket. Men för mig är det nyfikenhet som lockar. 
Att få testa på något nytt, möta nya människor, skapa nya minnen och få växa som person.
Och jag vet verkligen att jag skulle ångra mig om jag inte gav mig denna chansen.
Åååh snart är det verkligen dags. Bara några veckor nu ju!
Så efter att ha kollat på flygbiljetter så ja det börjar verkligen kännas att snart händer det.
Man gör verkligen allt för att kunna tillbringa så mycket tid till familj och vänner för snart skiljs man ju åt för ett år.
Så ja nervositeten börjar komma nu men jag börjar känna mig ganska redo för avfärd ändå.
Nu ska jag kila, plikter kallar! (jobb) Adios.

Kommentarer
Sandra

Jag vill också åka via Island. Jag har aldrig gjort det hittills men jag har hört att det ska vara bra eftersom man då mellanlandar nästaaan halvvägs så att den långa flighten inte blir så lång :)


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback