GO DAG MED GO VÄDER


Får bli två gamla bilder hära, första tog jag nog för cirka två år sedan? Och den andra ja den är väll inte gammal alls kanske, men låt er inte luras, jag är inte alls så där brun/orange utan är ljuset som gör det.. Nej tyvär så har jag inga som helst pigment och är i princip alltid blek.. hej svennebanan!

Hej förresten,
Go vädret fortsätter och har haft en riktigt härlig dag så att säga.
Fick sovmorgon, hade tre lektioner, lyckades gå vilse i stan ( alla ni som känner mig vet hur stört dåligt lokalsinne jag har) och nu måste vi ju komma ihåg att skellefte inte är särskillt stort heller så detta borde vara snäppet till omöjligt.
Fick ett till sommarjobbs erbjudande men var tvungen att tacka nej då det krockade med mitt andra , låg sedan på garagetaket och solade medans jag läste en av världens bästa böcker(hunger games såklart!!).

Nu mina vänner ska jag avsluta denna fina dag genom att slå på SVTl 1 för att titta på Loreen när hon kvalar vidare till euro vison, *peppar peppar*. (Ja ni som känner mig vet också att jag är en riktig nörd när det gäller melodifestivalen/ eurovision song contest...tragiskt nog..)
Så nu måste jag skynda mig så att jag inte missar en minut!
Hade bäst, ciao♥

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback