VARNING FÖR LÅNG INLÄGG:kärlek till disney

Slutade tidigt idag gjorde vi och det känns så underbart att ha gjort bort allt skolarbete.
Sen att man får sommarlov om ungefär en vecka känns ju inte så illa det heller.
I alla fall, fick världens sug efter att se en disneyfilm idag..för hallå man blir ju aldrig för gammal för disney?
Kände mig dock ganska träffad när jag såg denna bild, haha..kanske inte så konstigt att trassel och Anastasia är två av mina disneyfavoriter trots allt? Förutom Mulan, Pocahontas, Alladin.. och ja gillar som ALLA!


3 anledningar til varför jag gillar disney så mycket:
1. Alla killarna är jättesnygga...trots att dem är tecknade/animerade då...
2.Alla filmer har alltid ett budskap.
3. Man kan skratta lika mycket varje gång som man ser på en film.






Känns skönt att äntligen ha fått öppna upp mitt hjärta om min kärlek till Disneyfilmer..


Kommentarer
cecilia

Haha jag älskar också disneyfilmer!! :)

cecilia

haha ja men precis! Filmerna är ju hur underbara som helst! :)

EmmelieK

Åhhhh, Lilo och Stitch!!!<3 :]


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback