DRESSCODE: NO YOGA PANTS

Hejsan allihopa!
Har haft ännu en super härlig dag här i Minnesota och solen skiner stark, tidigare i veckan hade vi dock vår första snö!!  Som försvann efter mindre än ett dygn då..
Om någon där ute är lite nervös inför en redovisning inför klassen eller så, så kan du alltid tänka på lilla mig som idag var i morning announcements för att meddela om Foreign Exchange Information Session (en timma där folk kan komma och fråga oss utbytisar frågor osv) inför hela skolan, så ja jag hade alltså sisådär 3000 människor som tittade på mig imorse ja.
 
Något annat som pågår på skolan nu är att min skola har börjat fundera på skoluniform då det är väääldigt många tjejer här som har på sig tights/yoga pants till en vanlig "kort tröja" och min rektor anser detta distraherande.
Själv tycker jag väll det är lite löjligt men kan inte heller påstå att jag tycker det är snyggt alls heller då det ser ut som träningsbyxorna vi har i Sverige så om de borde få vara kvar eller inte låter jag amerikanarna ta hand om.
 
Jajjamen denna fråga nådde till och med nyheterna..haha Minnetonka blir kändis hära¨:
 
Nu ska jag sätta mig med min blåbärs smoothie och bara chilla och vänta in vampire diaries. Har idag min första eftermiddag/kväll på två veckor som jag inte har något planerat och är själv. Känns ganska skönt ändå måste jag säga. Soffläge here I come!

Kommentarer
Anonym

Hej!
Låter ju ok att chilla med blåbärs smothie i USA,
men det straffar nog inte renfile'n jag just avnjutit på Hemavans Wärldshus! (världsklass)
Skämt åsido, fascineras av den nya tekniken. Tänk att få sitta i vår svenska fjällvärld o följa sin dotters spännande liv på andra sidan jorden!
Ser fram emot att se dig i uniform. Vad tror du om att satsa på
en karriär som Lapp-lisa?

2012-11-16

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback