PLANER

Woohoo 1:a november idag då och helgen närmar sig med storm steg.
Kom nyss hem från captains practice med slalomen och snart kommer Luca över för lite vampire diaries!Inte illa det inte. Imorgon blir det häng med min Siwar, lördag ska jag på födelsedags firande av en vän och titta på skolpjäsen, söndag fyller min värdmamma år och på måndag ska jag antingen på IKEA eller in till Minneapolis med kompisar och sedan är det slalommöte.
 
Till något helt annat. Spring break är inte förrens i Mars men det är ett lov som Amerikanerna planerar månader i förväg och de flesta reser runt i landet (och till utlandet). Mina planer är inte helt klara ännu men står mellan tre olika alternativ: Big sky-Montana, San Diego-Californien eller Costa rica!! Kan ju inte direkt påstå att något av alternativen låter så illa och har en känsla av att det kommer bli ganska så kalas kul, inget är dock klart ännu.
Väntar alltså med spänning över hur det kommer bli.
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback