TIME FLIES WHEN YOU´RE HAVING FUN

For idag för första gången till skidbacken och precis som folk hade varnat mig för så var det mer en kulle..
Den hade dock ändå sittliftar och så vidare vilket jag fann lite roligt.
Annars så rullar allt på och jag måste säga att jag älskar USA så ni kan ju tänka er att det var lite smått stressande när YFU igår skickade ut mail om att vi måste börja boka våra flygresor hem! Vad menar de med det liksom?! Känns ju som att året just startat och jag insåg att jag bara har sju månader kvar, så sjukt!
Känns på sätt och vis skönt, skönt att jag tagit mig såhär långt liksom och att sju månader känns som lite men på ett annat sett hemskt stressande då jag har massor mer jag vill hinna göra innan det är dags för hemfärd, sen vet jag ju att det kommer bli hemskt svårt att säga hejdå till folk också.
 
Wläää, i alla fall nu siktar jag mot första dagen på snö imorgon, coffee house(typ en musik konsert av elever på min skola), och sleepover på fredag, julklappsshopping och häng med kompisar på lördag, göra hennatatueringar och äta indisk mat på söndag och på måndag (förutom skola) ska jag på en konstutställning och innan det ut och äta så som ni ser så börjar schemat bli ganska proppat men jag gillar det!
Hade bäst gott folk, godnatt.
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback