CALL ME HANNA JR.

Nemen titta vilken fin bänk jag hittade mig?Lite efter dock då denna bilden togs för två veckor sedan...men.. Ni kan ju ignorera faktumet att jag just hade spillt glass på benet..det är sånt som händer när man heter Hanna (jr) Wiklund.
 
Imorgon väntas i alla fall fredag då det är Pink out på skolan och årets sista hemmamatch i amerikansk fotboll!
Sorgligt men sant. Så skulle gissa på att det blir att fara på grill&chill och sedan match. Så länge inte min ovälkomna förkylning blir värre då.
Lördagens planer är dock ännu oklara men ett av följande blir det dock i alla fall: Valley Scare(nöjespark som de nu har med halloween tema= alla skrämmer dig), tjejkväll eller Octoberfest.
Inte illa det inte!
Ta hand om er där hemma! Godnatt<3

Kommentarer
elvira manning


Hej Hanna.

Jag måste bara säga att jag läser din blogg varje dag. Tycker den är väldigt bra, och hoppas du fortsätter blogga genom hela året.

Jag är så fascinerad av allt detta med nya kulturer och hur det är i andra länder. Men har lite frågor, så om du har tid så hade jag blivit glad om du vill svara.

- Skulle du inte kunna skriva lite om skillnader mellan Sverige och Usa?
- Är Minnesota ett bra ställe att hamna i?
- Är värderingarna mer lika våra Svenska? Eller typiskt Amerikanska?
- Hur går det med engelskan? Jag är medelmåttig, men ändå inte "top".
-Hur ser en typisk vardag ut?
- Är folk vänligare i Usa?

/ Elvira Manning



Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback