PUMPKIN CARVING

Helgen bestog av häng med kompisar, hade en sleepover och var på en sleepover, på söndagen var det YFU möte vilket betyder att man får träffa andra utbytesstudenter-alltid lika kul även om mötet var ganska drygt, och sedan så carved vi pumpor!!  Hoppas ni ser skönheten i min (längst till vänster), min har ju till och med ögonfransar för tusan!! heh..skräck injagande...
 
Har idag även hunnit skypa med min kära familj, Liza och Amalia!
Var dock sedan tvungen att få en massa yearbook jobb överstökat (klapp på min axel), ni kan ju tänka er att det är lite att göra när skolan har cirka 3000 elever och vi ska försöka få in alla 3 gånger!!
 

Kommentarer
Anonym

Hej! Har en fråga om YFU. Köper man en flygbiljett till USA, typ till NY eller måste man betala för resan i USA också?

2012-10-30
S

Mycket snygga pumpor måste jag säga.


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback