HELGEN

Hej och hå, dagarna flyger på..
okej nu ska jag inte vara allt för töntig hära..hur som helst.
I fredags var det som sagt white out, football game(vilket vi vann!!) och the Tennis dance och himmel och pannkaka säger jag bara. Dans i USA är inte som dans hemma om vi säger så..
Så framtida eller nutida utbytesstudenter, var beredda!

Lördagen  bestog av ett YFU möte med alla utbytesstudenter omkring Minneapolis, vilket verkligen var jätteroligt då man fick träffa en massa andra utbytisar.

Nu är det dock dags för mig att sätta igång med mina läxor till skolan, ska läsa några sidor US history och skriva en essä i engelskan. Går ju 12 grade English(senior) så alla andras kommer användas till deras ansökan till collage och jag får helt enkelt låtsas att jag ska dit..haha!
 
Två av Vitorias bilder från matchen i Fredags.

Kommentarer
Mamma

Hej,

På vilket sätt skiljer sig dansen hemma och i USA?

2012-09-10
Liza

Aaahhhh!! Miss ur face, superfin på bilderna:D:D!
Erkänn att läxor i USA bara kääääänns lite roligare?:$ det låter iaf kuligare:] kram på hanniii❤

2012-09-10
The wonderful

Greatings from southernbuying!
One buying and pennybridge tomorrow.
Ha det!

2012-09-10
Emma

Hej! Skulle du kunna sammanfatta din tid i USA och vad som hittills har varit den största skillnaden på USA och Sverige?
:)

2012-09-12

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback