HIPPIE DAY


Idag har varit en riktigt bra dag.
Hippie day stog på schemat och vad kan vara fel då? haha..
Sen att vi cyklade till dairy queen i min outdoor experience klass var ju inte allt för fel det inte!
 
Imorgon blir dock en stressfull dag.
Ska vara på skolan 07:15 för att se hur Homecoming court ska gå in på pepfesten då jag ska fota det för yearbook.
Har sedan tre prov i mina tre första klasser: Engelska, Foods och US History, efter skolan är det sedan pepfest, Homecoming parade (där jag ska vara på en av floatsen eftersom att jag är utbytesstudent) och sedan direkt tillbak till skolan igen för bbq och football game!

Så nu är det pluggdags och sedan sömn som gäller, godnatt Sverige!

Kommentarer
Anonym

det är jättekul när du lägger in bilder! :)

2012-09-28

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback