RANDOM FAKTA #2

  • Man kör bil iprincip över allt, vardags motion är  alltså ganska utesluten.
  • Pojkar är artigare här. Folka stannar liksom upp för att hålla upp dörren till andra även fast man inte känner varann.
  • Jag har ätit pizza mer än vad jag gör på tre år i Sverige sen jag kom hit-jag har varit här nästan två månader.
  • Man har färdiga mixar till allting. Ska du baka, göra pannkakor eller scones osv så tillsätter man iprincip bara lite vatten eller så och så vips är smeten redo. Folk blir alltid lika förvånad när jag gör något från grunden..haha..
  • Du vet aldrig vilket väder du ska få på hösten här i Minnesota. Ena dagen är det shortsvärme och nästa dag så är höstjackan framme. Kan dock tillägga att trots all hetta det varit här så är jag fortfarande lika blek men mitt hår har blivit ljust. Jag har börjat förlora hoppet över mina pigment, om de ens existerar?
  • Glassen här är 500000 gånger godare än i Sverige.
  • Jag har insett att den mesta informationen jag just skrev ner handlade om mat..

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback