BACK IN MINNESOTA


 
Anlände tillbaks till Minnesota för ungefär en timma sedan och imorgon börjar skolan om, vi får väll dock se om jag kommer kunna palla mig dit med tanke på att jag sov hela dagen i bilen så nu kan jag inte sova alls istället..
Montana var i alla fall som vanligt oslagbart fantastisk och längtar redan tillbak. Har hängt med så sjukt fina människor den här resan, vädret har varit på topp, jag har fått uppfylla min dröm om att åka skidor i Klippiga bergen och ja det kan ju inte bli mycket bättre helt enkelt.
När jag kom hem hade min värdfamilj gett mig en burk pepparkakor från IKEA också, hur gulligt? Vill nästan attackera burken nu ska det sovas och imorgon ska jag uppdatera med lite fler bilder från resan också.
Ses då!

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback