RANDOM FAKTA

  • Alla trappor i USA är raka till skillnad från europa där de flesta har en "kurva"
  • Man får 100000 läxor av skolan, man skulle dock kunnat göra allt i skolan om inte lärarna pratade om sina privatliv så mycket.. vet bokstavligen allt för mycket om deras barndom.
  • Jag glömmer alltid att lägga in mina inlägg i en kategori så måste därför gå tillbak till arkivet och fixa det efter varenda inlägg.
  • På fredagar har alla football spelare sina matchtröjor på sig i skolan för att göra "reklam" för kvällens match.
  • Det är en curfew vid elva (midnatt på helger), är du inte myndig får du alltså inte vara ute efter denna tiden, du kan då bli tagen av polisen.
  • Amerikanare äter jättefort!! Tar typ tre gånger så lång tid för mig och Siwar att äta som för alla andra vid lunchen.

    Nästan lika random som den här bilden dåra, måste säga att jag alltid har varit en sådan sann skönhet..

Kommentarer
Anonym

Hej Hanna,
jag åker förmodligen till usa nästa år som utbytesstudent, så jag har bara en fråga till dig :)
Erbjuder din organisation, YFU, någon resa, rundresa osv? typ helst till hawaii?
kram

2012-09-17

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback