KÄNNS REDAN KONSTIGT ATT SKRIVA PÅ SVENSKA

For idag in till Bozeman för att leta efter möbler och handla mat.
För att ta sig dit måste vi dock köra längs en av Amerikas farligaste vägar så man känner sig inte så kaxig när skyltar som : Don´t text and drive-arrive alive och vita kors dyker upp här och var.

Men gissa dock vad jag och Lena(från Tyskland) hittade inne på world market om inte marabou och milka? Sa jag att vi var nöjd när vi klev ut ur butiken?
Hittade mig även (dock i en annan butik) ett par tränings shorts, eyeliner och nagellack och slutsumman på allt totalt? 8 dollar! Hemma skulle jag inte ens få en eyeliner för det priset, så löjligt billigt. Så nej inte klagar jag.

Imorgon väntar Yellowstone national park, USA:s första nationalpark.
Ska bli otroligt spännande och roligt att få se hur det är där.
Vi kommer dock göra två dagar utav det så att vi båda hinner se alla djuren men också bada i några varma källor osv.
Hoppas allt är bra med er!
Hej så länge.



Kände mig något tjejig när jag köpte både rosa shorts och nagellack..



Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback