MHS




Var idag på min framtida skola(MHS) för att registrera mig. Låt mig säga såhär: Det är inte som i Sverige..haha..
Var tvungen att skriva under och fylla i en massa papper i cirka två timmar!!
Skolan är även en av Minnesotas största så om jag kommer gå vilse? oja.

Sporter har i alla fall redan startat då tryouts och så vidare var då jag var i Montana men jag kommer förmodligen åka alpint redan i början på november.
Bara två veckor kvar tills High School börjar nu..gaaleet.
Har inte hunnit bli sådär nervös än men fick höra av en tjej som går på skolan att det är väldigt svårt att skapa nya vänner och "passa in" då alla liksom håller sig till sitt eget..
heh borde jag bli nervös nu då?

Kommentarer
Sandra - Breakaway

Minnetonka? Då bor du ju rätt nära Minneapolis :)

2012-08-22
URL: http://www.breakaway.se/
Ylva l

Hej! Komöver din blogg och såg att du gick på mhs! Jag var utbytesstudent där för två år sedan! Jag bodde i excelsior, kul att se bilder på stan och skolam :)

2012-09-02

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback