VALLEYFAIR










Åkte idag med mina värdsyskon och några av de andra barnen på min gata till Valleyfair vilket är en nöjespark inte allt för långt ifrån där jag bor. Kul var det i alla fall.
Åkte varenda berg och dalbana och solade i stekhet sol(kan tillägga att det inte var lika varmt på morgonen så svensk som jag är så hade jag svart jeans på mig..inte mitt livs smartaste val..)

Nu på kvällen var jag på ett YFU möte som egentligen var för värdföräldrar men var några utbytesstudenter där så har i alla fall kunnat knyta lite nya kontakter vilket kändes väldigt skönt.
Eftersom att skolan ännu inte har börjat än så blir det lätt lite "ensamt" ibland då man ännu inte har hunnit skaffa sig egna kompisar.
Men har ju min härliga tyska vän Lena som jag kan träffa ganska ofta i alla fall( hon har tennisträning varje dag och vi bor ganska långt ifrån varandra) och har nu som sagt börjat boka in lite nya grejer med ännu en utbytesstudent vilket känns superkul!

4:e september då är det skoldags också!
Måste börja lista ut vilka klasser jag vill ta tills på torsdag då jag har möte med skolans "studie vägledare".

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback