VÄSKORNA ÄR PACKADE


Kan berätta för er att bara packa väskan för ett år är en ganska stor process om man ska lyckas få det under 23 kilo.
Håller tummarna för att jag har lyckats! Risken är dock ganska liten då jag var tvungen att ta ut några plagg då,
A:Jag var tvungen att be pappa om hjälp för att få ner den för trappen..
B:Testade väga bara mina T-shirtar och endast dem vägde 1,5 kilo..ojoj hur ska detta gå??

Ni kan ju förövrigt gärna be eller hålla en tumme för mig så att jag överlever flyget.
Känner jag mig själv rätt så har jag förmodligen panik (förhoppningsvis bara inombords) just nu.
Aaah, är så flygrädd!!

Men hur som helst: JAG ÄR PÅVÄG TILL AMERIKA!


Kommentarer
tilda

håller alla mina tummar! lycka till nu hanna ha det topppppen!

kram


Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback