FOUR DAYS LEFT

 
Låg igår hemma i sängen hela dagen men nackspärr och huvudvärk, roliga grejer! Missade där med sista dagen innan jullovet där de hade juldekorerat hela skolan och sen var tomten där också..haha usa.. så var lite synd att missa det men fick ju i alla fall lov en dag mer.. skönt att inte jorden gick under också!
Gick idag och blev mörkhårig och nyklippt , sen att det gick på lite mer än 500 kronor(vilket är som bara en klippning hemma) skadade ju inte så mycket heller.En av frisörerna där var dessutom svensk! Alltid lika kul att få prata svenska här borta sen var hon sjukt trevlig också och sa att om jag någonsin saknade svensk mat så kunde hon och hennes vänner fixa det åt mig! älskar gästvänligheten här.
For sedan till target för att inhandla mat till Montana då jag åker dit om fyra dagar!! Min uppgift var att skaffa pizza och nötter så ja ni ser ju några pizzor ovan och sedan tre burkar med nötter. (Vi kommer vara hela 19 personer där!) Taggaaaaa

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback