HÄRLIG MORGON


Idag är en sån där härlig morgon. Känner att jag har fått i mig en perfekt mängd med sömn och åt en himlans god frukost som bestod av yoghurt med färska jordgubbar, mums! Dock får jag väll räkna bort att allergin orsakar en dunkande huvudvärk och uppsvällda ögon då.. haha!  Några mer pollenallergiker där ute som förstår vad jag menar?

Annars då? Ska nu sätta mig och gå igenom alla visumpapper och bocka av allt för att se så att allting är gjort och senare ska jag röra mig in mot stan för då har jag möte med mitt sommarjobb, nice!
Hade bäst.

P.S Jag har ju ingen aning om vilka det är som läser här så om nån vänlig själ vill presentera sig vore det kul!:)Om det skulle vara någon annan blivande utbyttesstudent som vill byta länkar/bli länkad eller så, säg bara till!

Kommentarer
Hanna

hejsan! jag hittade precis din blogg via utbytesstudent.se (håller på att fylla i min egen profil dit) så tänkte att jag kan presentera mig: Jag heter också Hanna och jag ska åka med YFU till delstaten michigan i usa på utbytesår nu i höst. yeeyyyy jag längtar!!



Vart ska du åka och hur känns det? :)

Ebba

sv: åå tack så jättemycket! :)

2012-06-01
URL: http://ebbablixth.blogg.se/

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback