NOVEMBER 13TH

Tisdag var det igen och efter skolan var det dags för vår andra dryland practice med slalomen och hej och hå säger jag bara. Var så mör i musklerna efter gårdagen när jag vaknade imorse att jag inte ens kunde lägga handen mellan skuldrorna men efter en massa stretching gick det väll ändå hyffsat idag ändå.
Efter träningen så hade jag fyrtiofem minuter på mig att duscha, baka en kladdkaka, klä mig och göra mig klar tills Joan skulle hämta mig för student venture och kladdisen gick hem som vanligt.
Landade hemma vid halv tio och kan snart inte hålla ögonen öppna längre då jag haft ständigt tempo sedan klockan 6 imorse.
Ska alltså ta och skalla kudde nu för imorgon väntar ännu mer styrketräning med slalomen (och skola såklart) och ska sedan förmodligen hänga med Haley.
Hade bra så länge!
 
Jag på träningen idag:
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback