SVAR

Anonym Om: RANDOM FAKTA
Hej Hanna,
jag åker förmodligen till usa nästa år som utbytesstudent, så jag har bara en fråga till dig :)
Erbjuder din organisation, YFU, någon resa, rundresa osv? typ helst till hawaii?
kram
Svar:
Hejsan!
Ååh vad roligt, känns bokstavligen som igår som jag skickade in min intresseanmälan trots att jag gjorde det i slutet på juli...haha.. och här är jag nu!
I alla fall, ja YFU erbjuder ett flertal olika resor och Hawaii är en av dem, vilket är resan jag nog också vill åka på, har hört att dem gjort en underbart jobb med den tidigare år!
Du kan även välja en chicago, new york eller california resa. Sen är det en massa andra olika erbjudanden också men de har inte skickat ut all informaton om detta än så kan göra ett inlägg om det när jag vet mer:)

Kan hur som helst säga att YFU har varit underbara hittills och kan rekomendra dem starkt.

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback