SPRING BREAK #1

Har så sjukt många bilder från Mexico så tänkte uppdatera stegvis.
Vi anlände alltså onsdag kväll så då kollade vi mest runt på hotellet och åt middag innan vi gick till sängs.
Dag två solade vi och badade mest hela dagen och sedan for vi till restaurangen som jag visade bilder från tidigare.
 
Fredagen: En av mina favorit dagar i Cabo. Vi fick lite sol och bad tid och sedan åkte vi iväg för att rida kameler på en strand längs havet och sedan åkte vi till ett annat ställe där vi fick hemlagad traditionell mexicansk mat.
Det var kyckling i en choklad och chilisås (vet att det låter sjukt skumt men var faktiskt stört gott), sen var det hemmagjorda tortillas med en massa fyllning i. Var den godaste måltiden jag åt på hela veckan! 
 
Tre till från Sunset da Monalisa:
godaste drinken någonsin! Drack den iprincip varje dag.
jag och mina värdsyskon.
Stranden:
 
Kameldagen:
 

 
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback