HELGEN

God kväll (god morgon?) Sverige!
Uppdaterade genom luren i helgen-var i alla fall vad jag trodde- men något gick tydligen snett så det ekade alltså istället tomt här. Så vad har jag gjort denna helg då? Den har faktiskt varit ganska lugn for once. Har tränat, shoppat, hängt med Lena och var även på Dream Makers event vilket är en middag och event som samlar in pengar till skolan. Häftigt att se i alla fall och man anser att man bor i ett hyffsat välställt område när det samlas in närmare 1/2 miljon dollar under bara någon timma från folk på middagen. Häftigt att se var det i alla fall!
Nu ska historia läxan göras och sedan ska jag be till vädergudarna att vi får snowday imorgon (inställd skola pga kraftig snömängd.) då snöstormen från östkusten ska ha slått till. Fingers crossed helt enkelt.
Hej så länge!

Vår poster som vi gjorde i Yearbook som ska hängas upp i skolkorridoren:
Jag och Lena sprang på vår skol maskot. (Ja alla andra skolor har läskiga/tuffa maskotar och vad har vi på Tonka om inte en leénde Skipper. haha..

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback