VITORIAS BIRTHDAY AND ALPINE PHOTO SHOOT

Ja vad har jag haft för mig de senaste dagarna nu då? I helgen så hade jag tjejkväll med Anne, var och shoppade efter födelsedags present för födelsedags kalas hos min vän Vitoria. Allting var dekorerat i rosa (var till och med rosa cupcakes (i papper) som hängde ner från taket. Nyttigheten tog även nya höjder då det först bjöds på olika snacks sen Pizza Hut, choklad fondue med bär/frukt (vilket vi trodde var efterrätten) tills vi får en stor chokladfrostad tårta...haha..
Söndagen var det som sagt Super Bowl ( kan lägga upp lite reklam favoriter från det senare), jag har varit på Pasta Party med slalomen, tränat och vart i skolan (och tror aldrig jag varit så trött i hela mitt liv.. somnade i soffan halv åtta igår i en halvtimma innan jag tvingade ögonen att hållas öppna för the lying game..haha)

Idag hade vi även en photo shoot med slalomen då vi ska göra en poster (alla idrottslag på min skola gör en) som ska hängas upp på en vägg i skolan. Vi tog först alltså lite "roliga" bilder för postern och sedan som ni ser på bilden nedan en gruppbild. Tur min vän Alyssa lyckades ta ett kort åt mig snabbt då de sedan sa åt henne att inte ta kort..hehe..
Jag och tre fina kompisar, Frankie, Vitoria och Sierra.

Mitt Varsity lag.
 

Kommentarer
Stephanie -pluggar på college i Minnesota

Älskar tallrikarna! Jag är lite besatt av rosa... Haha :) och chokladfoundue, fy tusan vad gott :)

2013-02-09
URL: http://Stephaniejf.blogg.se

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback