HEJ PÅ ER


Finals veckan är här vilket betyder att det är sjuukt mycket skolarbete. Var helt slut när jag kom hem från skolan så somnade framtills middan..heh.. woops.
Imorgon får vi i alla fall sovmorgon sen har de också planerat det så smart att hela skolan ska ha lunch samtidigt.. SAMTIDIGT?! Kan ni fatta kaoset när över 3000 elever ska äta samtidigt?! Jaja, sen har jag tävling igen så blir ju kul. Bara tre dagar kvar tills jag reser till Lutsen också.
 
Hur som så har jag alltså suttit fast i skolarbeten men som rutin så tar jag alltid pauser, och lyckas alltid hamna upp i gamla bildarkiv...
Nej nu är det nog dags för mig att få det här skoljobbet gjort och sedan får jag tack och lov sovmorgon imorrn! Inte illa det inte.
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback