MITT 2012 SOM UTBYTESSTUDENT

Tänkte börja detta inlägg med att säga GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA BROR  som fyller 12 år idag, saknar dig!!
 
Hur som helst, knåpade ihop ett litet inlägg om månaderna innan min avfärd och första månaderna i USA, (ids inte göra det om de senaste månaderna då jag tror ert minne fortfarande är ganska färskt på det) Så här är lite allmän info utan saker som typ: hängde med den och den kompisen.
 
JANUARI: Skickade in mina officiella papper och personliga brev till YFU som sedan skickade det till YFU USA.
FEBRUARI:Hände inte så mycket, gick i skolan, hängde med familj och vänner och väntade på livstecken från YFU.
MARS: Fick min placering här i Minnesota!
APRIL:
 Fick massor av papper av YFU att läsa igenom. Blev även anställd av finnerödja för sommaren. Tvingade också min syster att göra vattenfallsflätan ett X antal gånger denna månad.


MAJ: Världens bästa päron fyllde 50, vi hade några dagar av värme och jag var precis lika klumpig och vimsig som vanligt. Fick mer papper och info blad från YFU.
JUNI:Tog mina sista steg ut från min skola för ett tag, hade total utbytesstudent mani och det var ofta kallt(hade dunjacka på jobbet en dag) Fyllde 17 sommrar!
Hade även YFU lägret vilket var sjukt kul. Man fick nya vänner inom de 5 första minutrarna. Så stört härliga människor man fick träffa.
JULI:Besökte trästocks, köpte nödvändigheter för resan, hade avskedsmiddag med mina flickor och fjärilarna började byggas upp.
AUGUSTI: Sa hejdå till min familj och flög över Atlanten. Spenderade mina två första veckor med the Brandts i Montana och levde loppan, kom till min värdfamilj, besökte valley fair, spenderade dagarna på Lake Minnetonka, var på State Fair , såg Wiz Khalifa och Mac Miller och reste till Grand Rapids.
SEPTEMBER: Började High School, var in till Minneapolis, såg min första baseball game, hängde på Adelles, besökte renässans mässan, hade dress up days i skolan, pepfest, homecoming och football games stog på schemat.
'
 Så där har vi Januari-September. Funderar ni på att bli utbytesstudent? Gör det!
 

Kommentarer
Anonym

Du verkar ha haft det kanon bra, får du graduatea sen till våren? :)
Vad använder du för bloggdesign förresten? :)

2013-01-04

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback