RANDOM FAKTA

  • Man behöver inte gå in och lämna kundvagnen vid matbutiker utan det finns flera bås mellan parkeringsfickorna att lämna dem vid, man behöver alltså aldrig ta något onödigt steg här borta. Vardagsmotion= ej existerande.
  • Har blivit helt beroende av Quakers chewey granola bars, så stört goda!! Och som ni ser har vi ju några lådor här hemma också... skönt att jag inte verkar vara den enda beroende dock då det känns som att jag ser var och varannan människa med dessa i handen.

 

  • Vi har en morning show varje morgon på min skola och jag hittade nydligen vår väderdel (som visas varje fredag) på youtube! Haha .. Ni kan hitta kanalen HÄR!

 

  • Tre låtar som är (bokstavligen) ööööverallt här..måste dock erkänna att jag diggat ganska hårt med dem... speciellt thrift shop!

     
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback