SUNDAY

Gårkvällen bestog av Les Miserables på bio (som förövrigt var sjukt överskattad) och sedan åt jag min första McDonalds mat! wopwop stor stund i mitt liv..heh..
Idag blev var det ett möte med YFU och som vanligt var det kul att få träffa alla andra utbytisar även om det tyvär blir väldigt långtråkigt då mötena mest består av 5 timmars information.. när jag kom hem spelades det lite spel med värdfamiljen och nu slår snart visaren på 11 så ska snart ta och krypa till kojs då det är skoldags och sedan pasta party (på kvällen) imorgon.
Livet rullar på ganska bra helt enkelt och hemma så har en massa av mina finaste börjat ha sina 18 års dagar, så sjukt att det är min tur om ett halvår.. tiden går för fort helt enkelt!
Senast på tur var det i alla fall Klaris och Julia! Älskar er brudar, grattis i efterskott<33

 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback