SVAR PÅ FRÅGOR

Anonym Om:
hej! skulle du kunna göra en video när du pratar engelska?:)
Svar:  Kan kanske göra det någon gång i framtiden, skulle dock inte räkna med att det kommer snart. Känns så sjukt konstigt att sitta och prata engelska med en kamera...haha.. så vi får se helt enkelt vad som sker i framtiden.. :)
 
Jennie Om: MONTANA #2
Jag har en fråga, du har säkert svarat på den innan, men vad använder du för kamera? :)
Svar: Jag använder mig utav min käre vän Canon 1100D, inte alls canons bästa men den duger helt klart mycket bra. Redigerar knappt mina bilder alls utan lägger bara till lite kontraster ibland i Picasa. (gratis program av google.) Sen så är en stor del av mina bilder här på bloggen även tagna av min iPhone då jag inte alltid orkar släpa med mig systemkameran. (typ bilderna tagna uppe i skidbacken)
Min vän Canon 1100D.

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback