Fredag

Klockan är snart åtta på morgonen här, vid 07:25 denna morgon hade jag redan lyckats trampa på en plast sak(inte bekvämt för foten), få in trästickor i tre av mina fingrar och sedan halkat in under bildörren och landat i en vattenpöl, mycket du kan åstadkomma inom din första timma under dagen..haha det är ju dock inget ovanligt i mitt fall...

Hur som så är jag i skolan nu vid liv och ska senare ikväll hänga med mina flickor då vi ska ut och äta och sedan se sorgliga filmer. Är dock inte någon storlipare, har gråtit till tre filmer vid namn: King Kong, björnbröder och my sisters keeper, haha men blir nog suveränt det!
Ha en bra fredag Sverige!


Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback