HELGEN

Var som sagt med Frankie och Vitoria i Fredags. Var på middag at the Cafeteria, sa att det var Vitorias födelsedag så vi fick däremed gratis Sockervadd..hehe.. sedan drog vi the en youghurt factory innan vi for hem till Vitoria där vi bara hängde och ja som ni såg hade lite Svenska lektioner. Grym kväll i alla fall och vi skrattade iprincip tills vi kippade efter andan hela kvällen. Tröjor som det stog Stockholm på hittade vi även på Urban Outfitters!!

Lördagen så for jag först och tränade, blev sedan upphämtad av Frankie och vi drog in till Minneapolis, åt Linner (lunch/middag) och var i stan ett tag innan vi for hem till mig och sen kom McKayla också förbi. 

Idag (Söndag) vaknade jag dock med halsont och förkylning. Fick skypa med mina älskade päron, for och shoppade och hade ett jäkla flyt när jag skulle hitta en bikini till Mexico. Överdelen skulle egentligen kostat 32 dollar och underdelen 18 men fick båda delarna totalt för 13!! haha vadå tur?
När jag sedan kom hem var det bara att krypa ner under täcket, kolla på One Tree Hill och sedan plugga i hopp om att förkylningen ska lämna kroppen snarast.
 
Hoppas ni haft en fin helg ni med!
 
Kommer lite bilder från Fredagen så länge:

Måste verkligen ta och ladda min kamera igen.. tror den varit urladdad i över en månad nu..



Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback