MEXICO

Hejsan!
Tänkte bara meddela att jag lever (om jag inte dött och kommit till himlen).
Mexico är så sjukt fantastiskt! Internet är dock sjukt segt så tar år att ladda upp bilder så får bli några foto bomber när jag kommer hem!
Igår solade vi mest  hela dagen och for sedan på kvällen till en sjukt fin restaurang med utsikt över havet.
Blev solande och badande på förmiddagen idag med men sedan for vi och red på KAMELER!! och fick äta en hemmalagad mexikansk rätt och även lära oss hur man gör tortillas. Middagen var nog bland det godaste jag någonsin ätit. JAG ÄLSKAR MEXICO. 
Här kommer i alla fall tre bilder som lyckats laddas upp under den senaste halvtimman..
 

Kommentarer

Lämna gärna en liten kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback